Skip to content
Home » איך לבחור מלכודת עכברים

איך לבחור מלכודת עכברים

מבוא – מהי מלכודת עכברים ולמה הם חשובים?

עכברים הם מזיק ביתי נפוץ שעלול לגרום נזק לרכוש, לזהם מזון ולהעביר מחלות. עכברים ידועים גם כמכרסמים וניתן למצוא אותם בכל סביבה שבה יש אוכל לאכול.
למידע בתחום של סוגי מלכודות עכברים ואיך לבחור מלכודת עכברים עליך לגשת לאתר dr-hadbara.co.il

ישנם סוגים רבים ושונים של מלכודות שתוכל להשתמש בהן כדי לתפוס עכברים. מלכודת העכברים הטובה ביותר היא זו שתתאים לצרכים הספציפיים שלך.

הצעד הראשון בבחירת מלכודת עכברים הוא להחליט איזה סוג אתה צריך: חי או הרג, הצמד או חשמלי, לוח דבק או מכני. לאחר מכן עליך לקבוע אם אתה צריך מלכודת בודדת או מלכודות מרובות ואם המלכודות ישמשו בבית או בחוץ.

לבסוף, חשבו איזה פיתיון יעבוד הכי טוב עבור המצב שלכם ובאיזו תדירות יהיה צורך להחליף אותו.

מלכודת עכברים היא מכשיר המשמש לתפוס ולהרוג עכברים. הם חשובים מכיוון שהם יכולים להגן על אספקת המזון והפריטים הביתיים שלך מפני פגיעה בעכברים.

ישנם שלושה סוגים עיקריים של מלכודות עכברים: רעל, דבק וחיים. הצורה הפופולרית ביותר של מלכודת עכברים היא מלכודת הדבק המשתמשת בדבק דביק כדי ללכוד את העכבר במקום. מלכודות רעל פועלות על ידי שרוך פיתיון אכיל עם רעל אשר הורג את המכרסם כאשר הוא אוכל אותו. מלכודות חיות משתמשות במכשיר דמוי כלוב אשר לוכד את החיה בחיים לשחרור במקום אחר.

הקדמה: למה אתה צריך לדאוג לגבי עכברים

עכברים הם סוג החיות הנפוץ ביותר בעולם. הם גם אחד הבעייתיים ביותר.

עכברים עלולים לגרום נזק רב לבית ולרכוש שלכם, כמו גם להפיץ מחלות. עכברים יכולים לגרום נזקים של 200 מיליארד דולר בכל שנה בארצות הברית לבדה. הצעד הראשון לפתרון בעיה זו הוא לבחור מלכודת עכברים שתתאים בצורה הטובה ביותר לצרכים שלכם.

ישנם סוגים רבים ושונים של מלכודות עכברים הזמינות בשוק כיום, עם רמות שונות של יעילות ואמצעי זהירות. חשוב לדעת מה אתם מחפשים לפני ביצוע רכישה.

אתה עלול לחשוב שעכברים הם רק מטרד ולא משהו שצריך לדאוג לגביו. אבל אתה תהיה טועה. עכברים יכולים למעשה להיות בעיה חמורה מאוד בבית או במשרד, והם עלולים לגרום לנזק רב.

נגיעות עכברים: עכברים יכולים לתקוף את הבית שלך על ידי כניסה דרך פתחים קטנים בקירות, צינורות או אזורים אחרים שבהם יש להם גישה אל פנים הבניין. ברגע שהם ייכנסו לבית, הם יתחילו להתרבות, ובקרוב תהיה לך מושבה שלמה שתחיה מתחת לקרשים הרצפה שלך או מאחורי הקירות שלך. הם ימצאו מקורות מזון ויעשו לעצמם קנים במקומות כמו בידוד, מלית רהיטים ושטיחים. ומכיוון שעכברים הם חיות קטנות מאוד שחיות במרחבים חשוכים, קשה לאנשים לדעת מתי יש א

מלכודות עכברים מול מלכודות עכברים

בחירת מלכודת העכברים הטובה ביותר יכולה להיות החלטה קשה. הצעד הראשון הוא לזהות איזה סוג של מלכודת עכברים אתה צריך.

ישנם שני סוגים של מלכודות עכברים: מלכודת הצמד מעץ מיושנת ומלכודת הצמד מפלסטיק החדשה והאנושית. מלכודות עץ זולות יותר ועובדות היטב, אך יש להיפטר מהן לאחר השימוש. מלכודות פלסטיק יקרות יותר אך ניתן לעשות בהן שימוש חוזר פעמים רבות.

השלב הבא הוא להבין היכן תניח את מלכודת העכברים שלך: בפנים או בחוץ? מלכודות פנימיות נוטות להיות זולות יותר וקלות יותר להתקנה, אך מלכודות חיצוניות עשויות לעבוד טוב יותר עבור שטחים גדולים כמו אסם או מחסן. יש למקם מלכודות חיצוניות גם באזורים שבהם עכברים תכופים, כמו לאורך קירות או ליד פחי אשפה; בתוך מלכודות יש למקם באזורים שבהם עכברים בדרך כלל

מאמר זה יסקור את היסודות של בחירת מלכודת עכברים. זה גם יספק כמה אפשרויות ושיקולים למי שמחפש מלכודת עכברים חדשה.

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון בעת רכישת מלכודת עכברים הוא האם אתה רוצה מלכודת קטלנית או לא קטלנית. אם יש לכם חיות מחמד, ילדים או חיות אחרות שעשויות להיות בבית, אז חשוב לבחור באפשרות לא קטלנית. השיקול השני הוא על איזה סוג משטח אתה רוצה להניח את המלכודת שלך – האם אתה רוצה אותה על הקרקע או על קיר?

מה הופך מלכודת עכברים טובה?

מלכודת העכברים הטובה ביותר היא זו שסביר להניח שתעבוד. חשוב לשקול איזה סוג של עכברים נמצאים באזור שלך ולמה הם נמשכים.

עכברים הם בעיה במקומות רבים בעולם, אך הם מגיעים בצורות ובגדלים שונים. יש להם גם העדפות שונות בכל הנוגע למזון ומחסה. המשמעות היא שאין מלכודת עכברים אחת שתעבוד עבור כל סוגי העכברים.

מסיבה זו, חשוב ללמוד איזה סוג של עכברים חיים באזור שלך כדי שתוכל לבחור מלכודת עכברים שתהיה הכי יעילה עבורם.

ישנם מספר גורמים התורמים ליעילות של מלכודת עכברים. אלה כוללים: פיתיון, עיצוב ומיקום.

הפיתיון הוא אחד הגורמים החשובים ביותר במלכודת עכברים מכיוון שהוא ימשוך עכברים למלכודת. הסוג הטוב ביותר של פיתיון לעכבר הוא בדרך כלל חמאת בוטנים או גבינה.

גם העיצוב של מלכודת העכברים חשוב מאוד מכיוון שהיא צריכה להיות מסוגלת להרוג או לפצוע בעל חיים מבלי לפגוע בבני אדם שעלולים לבוא איתה במגע. העיצוב הטוב ביותר למטרה זו הוא בדרך כלל מנגנון קפיצי הננעל על החיה כשהם לוקחים את הפיתיון, והורג אותם באופן מיידי. יש לשקול גם מיקום שכן עכברים הם בעלי חיים טריטוריאליים ויש לפתות אותם הרחק מהטריטוריה שלהם לפני שהם ייכנסו למלכודת שהוגדרה ליד ביתם

דילוג לתוכן