Skip to content
Home » איך לעשות לוגו לעסק?

איך לעשות לוגו לעסק?

היסודות והיסודות של עיצוב לוגו

לוגו הוא סמל או אייקון המזהים חברה, ארגון או מותג.

זה בדרך כלל החלק החשוב ביותר במיתוג.

לוגו מורכבים בעיקר מטקסט ומתמונות.

לוגו יכול להיות סימן מילה, מונוגרמה, סמל, אייקון או ייצוג ציורי של שם החברה והסיסמה.

לוגו מעוצב לרוב על ידי אמן על מנת לייצג את מה שהחברה עושה וכדי ליצור סמל שניתן לזהות בקלות עבור המותג.

תהליך העיצוב כולל בדרך כלל חקר קהל היעד והגדרת צרכיו על מנת להגיע לקונספט שיהדהד לו.

לוגו הוא ייצוג ויזואלי של המותג של החברה שלך. זה צריך להיות מעוצב בצורה כזו שישקף את הערכים והתרבות של החברה שלך. לוגו יכול להיות הגורם המכריע בין החברה שלך לבין המתחרים שלה.

במאמר זה נעבור על יסודות עיצוב לוגו – יסודות עיצוב לוגו, קורס עיצוב לוגו.

מהו לוגו והתפקיד שהוא ממלא עבור העסק?

לוגו הוא סמל, בדרך כלל צורה פשוטה או מכשיר גרפי המשמש לזיהוי ולהבדיל בין הסחורות, השירותים והארגון של צד אחד מאלה של אחרים.

לוגו מעוצב בדרך כלל כך שיהיה בלתי נשכח וקל לזהות אותו. לוגו מורכב לרוב מצורות פשוטות כגון עיגולים, ריבועים, משולשים או מלבנים.

סמלי לוגו עשויים להכיל גם טקסט (בשחור או לבן), אבל זה לא תמיד המקרה. לוגו עשוי להיות מונוכרום (צבע אחד) או רב צבעים (בדרך כלל שני צבעים).

לוגו הוא סמל או סמל המייצג ארגון ואת המוצרים או השירותים שלו. זה בדרך כלל גרפיקה פשוטה שניתן לזהות בקלות, כמו Nike Swoosh, מקדונלדס הזהב קשתות וסמל הצלב האדום. סמלי לוגו משמשים לזיהוי חברה ולקידום מוצריה.

לוגו מעוצבים לרוב על ידי מעצבים מקצועיים מטעם החברה אותה הם מייצגים. יש כמה קווים מנחים בסיסיים שכדאי להקפיד עליהם בעת עיצוב לוגו:

– הלוגו צריך להיות ייחודי

– הלוגו צריך לייצג את מה שהחברה עושה
למידע נוסף על איך לעשות לוגו לעסק? יש לבקר באתר logo100.co.il

– הלוגו צריך להיות בלתי נשכח

– הלוגו לא אמור להכיל מילים

מגמות עיצוב לוגו לשנת 2019

מגמות עיצוב לוגו לשנת 2019 משתנות בתגובה לדרכים החדשות שבהן אנשים משתמשים בלוגואים. זה נובע בעיקר מהעובדה שהלוגו נמצא כעת בשימוש במקומות רבים ושונים כמו מדיה חברתית, אתרים ואפליקציות.

לוגו הוא סמל או תמונה גרפית המייצגים חברה או ארגון. לוגו צריך להיות מספיק פשוט כדי שאנשים יזהו מרחוק, אבל גם מספיק ייחודיים כדי שהם לא יתבלבלו עם ארגונים אחרים.

הלוגו הוא הפנים של העסק. זה צריך להיות פשוט, בלתי נשכח וייחודי. הלוגו צריך לשקף את אישיותה של חברה וצריך להיות מסוגל ליצור קשר רגשי עם לקוחותיה.

מגמות עיצוב לוגו משתנות מדי שנה. מעצבים נעשים יצירתיים יותר עם העיצובים שלהם והם מנסים לעשות משהו חדש בכל שנה. לכל מעצב יש העדפה משלו בכל הנוגע לעיצוב לוגו אבל יש כמה טרנדים שחוזרים כל שנה.

להלן כמה מגמות עיצוב שמעצבים ממשיכים לעקוב אחריהם ב-2019:

למידה על האלמנטים של עיצוב לוגו טוב

לוגו הוא החלק החשוב ביותר בזהות המותג. זה הדבר הראשון שאנשים שמים לב אליו כשהם רואים את המיתוג שלך. עיצוב לוגו טוב יכול לעשות או לשבור את העסק שלך.

זה צריך להיות פשוט, בלתי נשכח ורב-תכליתי עבור כל צרכי המיתוג שלך. זה צריך לייצג אותך ואת החברה שלך בצורה בלתי נשכחת וברורה לצופה.

יש לעצב לוגו בהתחשב במרכיבים הבאים:

– צבע

– צורה

– גופנים

– טקסט

לוגו הוא סמל המייצג חברה או ארגון. סמלי לוגו משמשים לעתים קרובות במוצרים, בקמפיינים פרסומיים ובשילוט. לוגו עשוי להיות פשוט או מורכב בעיצובם. לוגו מעוצב היטב יכול להיות ההבדל בין הצלחה לכישלון עבור כל עסק.

מה הופך לוגו טוב? ישנם אלמנטים רבים הנלווים לעיצוב לוגו יעיל. המרכיבים החשובים ביותר בלוגו טוב הם פשטות, יצירתיות וזכירות.

דילוג לתוכן