Skip to content
Home » איך לצלם באולם אירועים?

איך לצלם באולם אירועים?

מהן עשה ואל תעשה בצילום באולם אירועים?

אולם אירועים הוא מקום אליו מגיעים כדי לחגוג וליהנות. זוהי התפאורה המושלמת לצילומים המיועדים לשיתוף עם חברים ובני משפחה. בנוסף להנחיות הכלליות של צילום, יש כמה דברים שכדאי לזכור בעת צילום באולם אירועים.

– ודא שיש לך מספיק מקום לציוד שלך

– אין להזיז שולחנות או כיסאות

– היזהרו ממשטחים מחזירי אור כגון מראות, חלונות ודלתות זכוכית

במאמר זה נדון בצילומי עשה ואל תעשה באולם אירועים.

צילום של אולמות אירועים עשה ואל תעשה:

– הימנעו מצילום מחלקו האחורי של החדר; זה לא מעניין כמו ירייה מלפנים.

– צלם עם עדשה רחבה כדי לתפוס יותר מהחלל. – השתמש במצב עדיפות צמצם של המצלמה שלך כדי לשמור על עומק השדה רדוד והשתמש במהירות סגר מהירה לתמונות חדות.

– צלם תמונות של אנשים עם הגב כלפיך כדי למנוע מהם להסתובב ולראות אותך ברגע גלוי לב.

צילום חתונה: עשה ואל תעשה:

– הימנע מצילום זוגות מתנשקים או מתחבקים בזמן שהם הולכים במעבר; זה לא מספיק רומנטי או רגשי.

– אל תצלם רק תקריבים; צלם גם כמה תמונות רחבות יותר כדי שהצופים יוכלו לקבל מושג היכן הם נמצאים ביחס לדברים אחרים בסצנה כמו עצים

מהי המצלמה הטובה ביותר לחתונות ב-2019?

המצלמה הטובה ביותר לחתונות בשנת 2019 היא Nikon D750. יש לו חיישן 24.3MP מסגרת מלאה ומצלם במהירות 6fps, מה שהופך אותו לאחד ממכשירי ה-DSLR החזקים ביותר בשוק.

ה-Nikon D750 היא מצלמה מצוינת לחתונות מכיוון שהיא לא רק קלת משקל, אלא גם בעלת חיי סוללה מצוינים שמחזיקה עד 1,200 צילומים לטעינה. אתה יכול לצלם תמונות בתנאי תאורה חלשים ללא בעיות בגלל היכולת שלו לצלם ב-ISO של עד 51,200 וחיישן הרזולוציה הגבוהה שלו. אתה יכול גם לצלם סרטונים עם קטעים חלקים של 60p או 30p.

תכונה נהדרת נוספת של מצלמה זו היא שהיא מציעה תצוגת LCD עם מסך מגע המאפשרת לך לראות מה אתה מצלם טוב יותר מאי פעם.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לבחור את המצלמה. המצלמה הטובה ביותר לצילום חתונה היא מצלמת DSLR. עם זאת, אין צורך לקנות מצלמת DSLR, כי יש הרבה מצלמות אחרות הזמינות בשוק שגם מצלמים תמונות טובות.

הדבר השני שאתה צריך לעשות הוא לבחור את העדשות עבור מצלמת ה-DSLR שלך. אתה יכול להשתמש בכל עדשה שתבחר או לקנות חדשה. השלב השלישי יהיה בחירת ההגדרות במצלמת ה-DSLR שלך ואז צילום תמונות של כל מה שנראה יפה או מעניין באולם האירועים.

איך לצלם תמונות באולם אירועים מבלי שיראו אורחים

אחד ההיבטים החשובים ביותר של אולם אירועים הוא התמונות שלו. הם מציגים את המקום מכל הזוויות, ומשמשים לפרסום אותו ללקוחות פוטנציאליים. אבל איך מצלמים מבלי שיראו אורחים?

יש כמה דרכים לעשות זאת. אחת הדרכים היא לצלם תמונות מהצד האחורי של האולם, שיוסתר מהעין על ידי האורחים. דרך נוספת היא להשתמש במצלמה מרוחקת שניתן להפעיל על ידי אפליקציה בטלפון או בטאבלט. אתה יכול גם להשתמש בטיימר מיושן שייתן לך מספיק זמן להתחבא לפני שהוא מצלם.

הדבר הראשון שצריך לעשות הוא למצוא את נקודת התצפית הטובה ביותר. זו יכולה להיות מרפסת, או אפילו חלון שאינו פונה לאורחים. כמו כן, על הצלם להשתדל להימנע מצילום האורחים בזמן שהם אוכלים או רוקדים.

כמו כן, על הצלם לוודא שיש מספיק אור בחדר, ולהשתמש באור טבעי במידת האפשר. אם אין חלונות או דלתות בקרבת מקום, עליהם להביא איתם ציוד תאורה משלהם.

דילוג לתוכן