Skip to content
Home » כמה יעלה צילינדר

כמה יעלה צילינדר

 

מנעולן מוסמך בראשון לציון

הקדמה: ההבדל במחיר בין גלילי HVAC סטנדרטיים וצילינדרים HVAC בלחץ נמוך (LP)

ההבדל במחיר בין צילינדרים HVAC סטנדרטיים לבין צילינדרים HVAC בלחץ נמוך (LP) הוא גורם גדול בהחלטה לרכוש כזה או אחר.

אם אתם מחפשים מערכת HVAC חדשה, חשוב לדעת שיש סוגים שונים של צילינדרים והעלות שלהם משתנות. ההבדל במחיר בין צילינדרים HVAC סטנדרטיים לבין צילינדרים HVAC בלחץ נמוך (LP) הוא גורם גדול בהחלטה לרכוש כזה או אחר.

ההבדל במחיר בין צילינדרים HVAC סטנדרטיים לבין צילינדרים HVAC בלחץ נמוך (LP) הוא משמעותי. גלילי LP מתוכננים לעבוד בסביבות לחות גבוהה, בעוד צילינדרים סטנדרטיים מתאימים יותר לסביבות מייבשות.

גלילי LP יקרים יותר מכיוון שהם דורשים תהליך עיצוב וייצור שונה. הם גם דורשים רמה גבוהה יותר של בדיקות כדי להבטיח שהם יכולים להתמודד עם תנאי הלחות שבהם הם צריכים לשמש.

מה אתה צריך לדעת על עלויות צילינדר?

צילינדר הוא מיכל שיכול להכיל כל נוזל או גז. עלות המיכל תהיה תלויה בגודלו, בחומר שלו ובכמות שהוא יכול להכיל.

עלות הגליל תהיה תלויה בגודל המיכל וממה הוא עשוי. לדוגמה, צילינדר פלדה בנפח של 10 ליטר יהיה יקר יותר מכזה שמכיל רק 1 ליטר. לחומר יש השפעה גם על המחיר: למשל, גלילי פלסטיק בדרך כלל זולים יותר מגלילי פלדה.

גודל הצילינדר גם מכתיב את מחירו – צילינדרים גדולים יותר הם בדרך כלל יקרים יותר מקטנים יותר מכיוון שהם צריכים להיות מיוצרים בתפזורת ודורשים יותר חומרי גלם לייצור.

צילינדרים הם הסוג הנפוץ ביותר של מיכל דלק ברכבים של ימינו. לעתים קרובות הם מכונים "מיכלי גז" או "פחי גז".

העלות של צילינדר יכולה להשתנות בהתאם לגודל, סוג ומותג. בדרך כלל, צילינדרים מפלדה יהיו זולים יותר מאלומיניום. צילינדרים בעלי קיבולת גדולה יותר יהיו גם יקרים יותר מכיוון שהם דורשים יותר חומר לייצור.

צילינדר עולה בכל מקום בין $10 ל-$100 תלוי למה אתה צריך אותו ואיזה גודל אתה צריך אותו.

כמה עולה צילינדר LP HVAC?

נוכל לקבל מושג גס על כמה יעלה צילינדר LP על ידי הסתכלות על העלות של הרכיבים השונים המרכיבים את הצילינדר.

העלות הבסיסית של צילינדר LP היא 1,200 דולר. זה כולל עבודה וחומרים. המחיר ישתנה בהתאם לסוג הצילינדר שאתה צריך ואורך החוזה שלך עם הספק שלך.

העלות של בלון LP אינה זהה לעלות של בלון גז טבעי או פרופאן. המחיר תלוי בגודל ובסוג המערכת שלך.

כדאי גם לקחת בחשבון שבילינדר LP יקר יותר מגז טבעי או פרופאן מכיוון שהוא כבד יותר ומכיל יותר נוזל קירור. לכן זה צריך להיות מטופל על ידי אנשי מקצוע בלבד.

דילוג לתוכן