Skip to content
Home » מנעולן שיודע לפרוץ

מנעולן שיודע לפרוץ

מנעולנים במודיעין עוברים הכשרה פורמלית והתמחויות כדי ללמוד כיצד לבחור את המנעולים הנכונים, לתקן מנעולים במבני מגורים ומסחר, לייצר מפתחות, להבין את המכניקה של מנעולים ולבדוק את אמינות המנעולים לאחר ההתקנה. אם ברצונך להפוך למנעולן רכב רשמי, חברות מנעולנות יספקו לך את כל ההכשרה והכלים הדרושים כדי להתחיל בתיקון רכב ובפתרון תקלות במהירות וביעילות. תהיה הסיבה אשר תצטרך, מנעולן ממודיעין יכול לעזור לך במגוון רחב של משימות, לרבות התקנת מנעול, החלפת מנעול, איפוס מנעולים, שכפול מפתחות, שכפול שלט, מנעולים, מערכות אבטחה לבית ועוד. אם אתם מחפשים מנעולן אמין, זה מה שאתם צריכים לחפש.

מנעולן במודיעין יכול להמליץ על מנעולים באיכות טובה יותר ודרכים אחרות להפוך את הבית שלך לאבטח יותר

עם זאת, אם אינכם בטוחים מה לעשות, אמון במנעולן ממודיעין מקצועי היא הדרך היחידה להבטיח שהמנעול תקין ותקין. עם זאת, חובה להזמין מנעולן מקצועי כדי לוודא שהמנעול תקין. המנעולן ייעץ לכם לפרוץ קודם את המנעול אם זה באמת נחוץ ואין אפשרויות אחרות.

אם אתה חושב שהמנעול שלך נפרץ, אנו ממליצים לפנות למנעולן במודיעין בהקדם האפשרי. ערכו מלאי של כל חפצי הערך שלכם והודיעו לשכנים על ניסיון פריצה. ניתן להתקין מנעול בריח, לאפס או להתקין מנעול חדש.

במקרה שהבית שלכם נשדד וגנבים הצליחו להגיע לאחד המפתחות מהבית שלכם

עליכם להחליף את המנעולים ולקודד אותם מחדש. אם אתה משתמש באחת מהשיטות לעיל כדי לפתוח את המכונית כשאתה נועל את המפתחות בפנים, לא תצטרך לנקוט בשבירת החלון כדי להחזיר את המפתחות. אם תא המטען, הדלת או מנגנון הנעילה החשמלי של המכונית שלך מסרבים להיפתח/לנעול, בקש ממכונאי מוסמך כגון YourMechanic לבדוק את מנגנון הנעילה.

בקש ממנעולן מקצועי להעריך את המנעולים ואת אבטחת הבית שלך לאחר פריצה

בעוד שמנעולים מכניים תמיד יהיו בטוחים, המנעולן הטוב ביותר יגיד לך כיצד להשתמש במערכת אבטחה אלקטרונית. ישנן דרכים רבות ושונות שבהן פועלת מערכת הנעילה האלקטרונית שלך.

מה שנותר ללא שינוי

הוא הדבר הבא; מערכת הקריאה (קורא מקלדת או מנעולים) תוצב בכל כניסה שתבחר. התקנה בכניסה אחת התקנה בכניסה אחת היא דרישה המבוססת על נוחות. תוכלו לבקש מהמנעולן להחליף את כל המנעולים למנעולים רגילים כדי שיהיה לכם מפתח משותף לכל המנעולים בבית. אם אינך רוצה להחליף את כל המנעולים, ייתכן שתצטרך גם ליצור מפתח מאסטר שיוכל לפתוח את כל המנעולים.

להיתקע בשוגג

היא אחת הסיבות הנפוצות ביותר שאנשים פונים למנעולנים בעפולה. או שלא הבאת את המפתחות בכלל, הם נעולים בפנים, או שאיבדת אותם בדרך. למרות שאתה יכול לפתוח את הדלת ללא מפתח, רוב הסיכויים שתזדקק לעזרה נוספת אם המנעול שלך פגום או שאתה צריך מפתח חדש. נעילה מחוץ לרכב קלה למדי, ואם המפתח אבד או נתקע בתוך המכונית ללא חילוף, הבעיה האמתית היא.

לפעמים אנשים נאלצו לנקוט באמצעים קיצוניים

כדי להחזיר את המפתחות למכונית, וחלקם אף ניפצו את אחת החלונות. לאחר פריצה, בעלי בתים רבים מאמינים כי מנעולים אינם יעילים ואינם בטוחים. אם אתה פשוט ננעל מחוץ לבית, מנעולן במודיעין יכול לפתוח את הדלת ללא צורך בהחלפת מנעולים. אולם אם שיטות אלו לא יצליחו, המנעולן יחורר את המנעול לפתיחת הדלת ללא מפתח ובהמשך יתקין עבורכם מנעול חדש.

ביצוע שיטה זו יפגע במנעול שלכם עד כדי כך שנדרש מנעולן לתיקון המנעול הפגום. במצב זה יש לפנות בזמן למנעולן לצורך החלפת המנעולים. זהו אירוע נפוץ מאוד – עוד סיבה שבגללה כדאי לכם לקרוא למנעולן במודיעין.

ברוב המקרים

המנעולן ינסה לחטט או לטרוק את המנעול, מה שבדרך כלל עובד. מנעולן יכול בדרך כלל להשתמש בכלים ובציוד שלו כדי לפתוח דלת נעולה מבלי לפגוע במנעול עצמו. סיבוב המנעול בכוח עם המפתח יכול רק לסייע בפגיעה במנגנון הנעילה או בהרס המפתח. אם זה לא עובד, עדיף להתקשר למנעולן על מנת לוודא שהבעיה תיפתר ללא פגיעה נוספת במנעול.

ובמקרה

אם תצליחו לפצח את הפערים הללו, המנעולים ייפגעו ותצטרכו להחליף אותם. התקשר עוד היום למנעולן ממודיעין הקרוב אליך לביקור בבית או ברכב. בחירת מנעולן היא לרוב החלק הכי פחות מלחיץ באי-יכולת לפרוץ לביתכם. בין אם אתה נועל את עצמך בטעות מחוץ לבית או שיש לך מפתח שבור בדלת שלך, מנעולנים יכולים לעזור לך לעבור את התקופות הלא נוחות והמלחיצות הללו.

אם שלט המפתח שלך מפסיק לעבוד

הפלת את השלט שלך לתוך הביוב, או שאתה פשוט לא יכול לפתוח את דלתות המכונית שלך, אתה יכול לסמוך על מנעולן החירום שלנו שיחזיר אותך לכביש. בין אם השארת את המפתחות שלך במכונית נעולה ובין אם מסיבה אחרת אינך יכול לגשת לרכב שלך, יצרני המפתחות מתמחים בסיוע לך להיכנס לרכב. מנעולנים לא רק פותחים מכוניות נעולות, אלא הם יכולים גם לייצר מפתחות חדשים, להסיר מפתחות שבורים ממנעולים, ואפילו להחליף גם מנעולי דלתות לרכב וגם מערכות הצתה שלמות. בעוד שמנעולנים למגורים מייצרים מפתחות ופתיחת דלתות לבתים, ומנעולנים מסחריים עושים זאת גם עבור משרדים ומבני תעשייה, יצרני המפתחות מתמחים בעיקר בפתיחת רכבים והחלפת מפתחות לרכב.

מנעולנים מקומיים אולי אינם מתקדמים מבחינה טכנולוגית

אבל אם אתה שוכר סוכנות מנעולן מבוטחת, אתה יכול להיות בטוח שהם יתקין את המכשירים האלה בבית שלך ויסייעו לך לתחזק אותם. מנעולנים מאומנים היטב ב-North Georgia Key Works יכולים לבדוק מנעולים ותפסים לדלתות כדי להבטיח שהם יכולים לעמוד בפני הבלאי המוגבר של שימוש מסחרי וכל ניסיון כוח או חבלה.
למידע נוסף בנושא של מנעולן שיודע לפרוץ נא לגלוש לאתר eyalock.co.il

ראשית

היזהרו מטכנאים שמתעקשים שניתן לפתוח את מנעול הדלת או הבריח שלכם רק על ידי ניפוץ או ניקוב. למנעול אבטחה גבוה או מנעול מסחרי עדיף לפתוח ולתקן אותו אצל מנעולן בעפולה. אך אם זה עתה עברתם דירה והבית התפנה לאחרונה, חכם לבקש מהמנעולן להחליף את כל המנעולים, שכן אינכם יודעים לכמה אנשים יש מפתחות כפולים למנעולים.

דילוג לתוכן