Skip to content
Home » שמיכת פוך פלומה מומלצת

שמיכת פוך פלומה מומלצת

כדי לעזור לך לצמצם את החיפוש שלך, נדגיש את הכריות הטובות ביותר בשוק על סמך מחקר קפדני של מוצרים, ביקורות ובדיקות מאומתות של לקוחות. ישנם סוגים רבים ושונים של חומרי מילוי המשמשים בכריות, אך אנו חושבים שבטוח לומר שפוך ונוצות הם הכריות הפופולריות ביותר, סוגי הכריות הנפוצים והמבוקשים ביותר. רוב כריות הפוך נוצרות משילוב של שמיכות פוך להגברת הרכות והרכות של מילוי הכרית. כריות עם תאי תמיכה פנימיים או מילוי פוך נוסף יכולות להיראות מוצקות יותר מכריות במילוי פוך טהור.
עבור פרטים מורחבים בתחום של שמיכת פוך פלומה מומלצת באפשרותך להעיף מבט ב- kingofpuh.co.il

כדי למנוע מהשטחה זו של הכרית לשטח את הנוצות, יש חברות שמוסיפות קווצות נוצות כדי למנוע מהנוצות להתכווץ וכרית הנוצות להתקשות.

גם כריות פוך וגם כריות פוך יכולות לספק תמיכה מספקת

אך היזהרו לא למלא את הכריות יותר מדי, שכן הדבר יגרום לכיפוף הצוואר. למרות שאף כרית היא בדרך כלל הבחירה הטובה ביותר לפילוס, יש אנשים שבוחרים להשתמש בכרית כשהם שוכבים על הבטן. אנשים שישנים על הגב או הירכיים ואוהבים להישען על כריות עשויים להעדיף כריות נוצות. למרות שכריות נוצות יכולות לספק תחושת יוקרה ואצילות, הן עשויות להיות רכות מדי עבור חלק מהישנים כדי לקבל את התמיכה הדרושה להם.

אמנם אתה יכול למצוא כריות עם 100% פוך

אבל לא תמצא כריות עם 100% פוך. כריות גוף ונוצות פחות נפוצות, אך כריות גוף רבות מלאות בפוך חלופי. כריות פוך מרופדות מאוד יכולות להיות עבות מספיק כדי לתמוך בראש המיטה של אדני צד, בעוד כריות פוך גבוהות מספקות תמיכה אמינה. עם זאת, כריות פוך נוטות לאבד צורה ולהשתטח לאחר שימוש ממושך.

כריות שממולאות ב-50-80% בשמיכת פוך נוטות לאזן את התחושה הרכה של שמיכת פוך עם המבנה והתמיכה של נוצות. כשזה מגיע לנוחות, שמיכות פוך נוטות לקדם שינה רכה מאוד, בעוד הנוצות קשות יותר ויותר.

כאשר מדובר בקניית הכריות או השמיכות הטובות ביותר

יש להתחשב במידת המילוי, כלומר מידת הרכות. החום היחסי של פוך ומטה מושפע גם ממשקל המילוי. תערובת המילוי היא הגורם החשוב ביותר בבחירת שמיכת פוך, שכן כמות התכולה בשמיכת פוך תקבע את החום היחסי של הפריטים.

הכריות מרגישות רכות למגע

מה שלטענת בודקים רבים הוא "כמו שינה על ענן" – דבר שלא ניתן לשכפל במלואו בסגנונות אלטרנטיביים. כריות פוך הן כריות יוקרתיות העשויות מנוצות ברווז ואווז רכות. נוצות אווז וברווז משמשות ליצירת כריות פוך יוקרתיות, רכות ונימוחות. הם דו מימדיים ומספקים בידוד ותמיכה לבגדי פוך ומטה.

אם יש לכם כרית פוך עם ציפוי טבעי ומתכלה כמו כותנה

העובדה שהכרית נרקבת יכולה לפצות על העובדה שזרקתם אותה לפח. אופן השינה יקבע איזה סוג של תמיכה אתה צריך, ואיתה סוג הכרית או הכרית שהכי מתאים לך. עם מילוי נוצה אתה ישן על הכרית ועם שמיכת פוך אתה ישן בגלל הציצים הרכים שלה. נוצות יכולות לספק תמיכה חזקה, בעוד שמיכת פוך מגבירה את הנוחות והעמידות.

בחלק מהשמיכות והכריות ניתן למצוא נוצות כמילוי עיקרי או תערובת של נוצות ופוך

כפי שצוין לעיל, נוצות אינן אידיאליות למצעים כגון שמיכות, שמיכות פוך וכריות. עם היסודות האלה בחשבון, אולי קל יותר לראות כי נוצות הן בדרך כלל לא האפשרות הטובה ביותר עבור מצעים כגון כריות ושמיכות. ניתן להשתמש בנוצות בחפצי בית בשימוש פחות כמו כריות זרקה וכריות, אך אינן מומלצות למצעים.

בבחירת מוצר עשוי פלומה ונוצות, חשוב לקחת בחשבון שיש הבדל משמעותי בחום בין פלומת אווז לפלומת ברווז.

אווזים הם ציפורים גדולות יותר מאשר ברווזים ובדרך כלל יש להם להקות גדולות. אווזים הם ציפורים גדולות יותר המייצרות להקות גדולות, אידיאליות ליותר שובע כדי לייצר יותר חום לאקלים קריר יותר.

כפי שצוין קודם

פלומה ונוצות יכולים להגיע מאווז או ברווז. בהתחשב בכך שאווזים הם ציפורים גדולות יותר מאשר ברווזים, האווזים שמתחת הם בדרך כלל הכי נוחים. לפומה של אווז יש ציצים גדולים יותר בעוד שלפוך ברווז יש ציצים קטנים יותר בגלל גודל הציפור.

כתוצאה מכך

שמיכות פוך אווז בדרך כלל מבודדות טוב יותר, בעוד שמיכות פוך אווז הן נוחות אך לא כל כך חמימות. השמיכות הטובות ביותר קלות אך חמימות וממולאות בפלומת אווז, הנושם ואינו נצמד זה לזה כמו מילויים אחרים. שמיכת פוך, המכונה לעתים קרובות גם שמיכת פוך, היא וריאציה של מצעים יוקרתיים העשויים מבד החדור בנוצות אלו. בשל תכונות הבידוד המיוחדות שלה, שמיכת פוך חמה לרוב משמיכת פוך או שמיכת פוך מלאה בנוצות או בסיבים סינתטיים, תוך שמירה על תחושה קלת משקל.

פוך קל יותר מנוצות והוא המרכיב החשוב ביותר של שמיכות פוך ושמיכות פוך מכיוון שהוא מספק בידוד וחום

פוך, לעומת זאת, הוא החומר שיושב מתחת לבטנה החיצונית של הנוצות ומשמש כמבודד לציפורים, ברווזים או אווזים, ושומר על חום גופם. פוך הוא רירית קלילה ורכה מתחת לנוצות של ברווזים ואווזים.

מוצרי פוך ופומה ממולאים בדרך כלל בנוצות אווז או ברווז. לברווזים ולאווזים יש נוצות דומות, אבל פלומת אווז נחשבת לתקן הזהב לפומה.

בעוד שלשניהם יש שימושים חשובים

תערובות נוצות ברווז לרוב זולות יותר מנוצות אווז, לא בגלל האיכות, אלא בגלל שנוצות אווז מקודמות בתעשיית המצעים כחומר מילוי איכותי יותר לשמיכות וכריות. תערובות פוך ברווז הן בחירה טובה עבור כריות נוצות, רהיטים וכריות כאשר אין צורך בבידוד וחמימות, בעוד שתערובות פוך אווז הן הבחירה הטובה ביותר עבור שמיכות, מעילים מבודדים ושקי שינה, במיוחד אם אתה גר באקלים קר יותר ומחפש תוספת חוֹם.

זה נראה טוב ויכול להיות פקטור עבור חלק

אבל זכור שתערובת נוצות סטנדרטית 10/90 או דומה שימשה במשך דורות עם תוצאות טובות בשקי שינה, כריות ספות וכריות לפני מילוי המדידה הוצג. כּוֹחַ. הומצא אי פעם. הנוצות והכריות החינמיות שלנו מגיעות בהרבה אפשרויות קלות להבנה אם אתה יודע מה המשמעות של המספרים.

דילוג לתוכן